Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2010, 19:28
από nsotis28
Σε δίκτυο με 20 χρήστες τρέχω postfix . Υπάρχει τρόπος να βάλω plesk? Είναι δωρεάν?
Προσπάθησα να το εγκαταστήσω με κάποιεσ οδηγίες από google αλλά έχω πολλά λάθη στο apt-get install
Eμπειρικά γνωρίζει κάποιος πώς γίνεται?