Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2010, 04:01
από linuxman
analogikos έγραψε:Ολες οι προσπάθειες να μπω απο terminal μεσω web στο server γινονται μεσω του φορητου μου το οποίο εναι στο ιδιο τοπικο δίκτυο με το server ( μήπως φταιει αυτό ?)

Ναι αυτό είναι το πρόβλημα , άμα το δοκιμάσεις από αλλού θα γίνει σωστά .