Δημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2011, 19:29
από lid989
Υπαρχει κανεις που να μπορει να κανει ενα upload ενα article για την δημιουργια ενως mail server με UBUNTU και horde? imap πρωτοκολο?

Επισης εναν οδιγο για δημιουργια LDAP server??? poio polu gia mails group kai mail addresses directory

euxaristw :) :angel: