Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2011, 21:07
από stamatiou
Παιδιά, προσπαθώ να εγκαταστήσω το Habar στο localhost για να δω πώς είναι αλλά μου λέει πως πρέπει να ενεργοποιήσω το mod_rewrite του Apache. Έχω γκουγκάρει αλλά ο καθένας λέει τα δικά του, τι να κάνω;