Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 22:28
από Neroubas
Ελπίζω να είμαι στο σωστό μέρος, αν όχι συγγνώμη. Έχω το netbook και το desktop της υπογραφής μου και τα συνδέω με ssh για να βλέπω ταινίες που έχω αποθηκευμένες στον εξωτερικό σκληρό που είναι συνδεδεμένος στο desktop. Αυτό που θέλω είναι να μεταφέρω αρχεία από και προς το desktop ή το netbook μέσω τερματικού. Υπάρχουν κάποιες εντολές πρέπει να κάνω κάτι άλλο?