Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2012, 02:28
Απο ubuntu 10.04 σε 10.04 πάλι. Απλά έχω στήσει ένα φορουμ σε ένα Pc στο πανεπιστήμιο μου και φυσικά ξέρω τον κωδικό και username απλα δεν θυμάμαι όταν είχα βάλει το ssh client server αν ήθελε κωδικό κτλ. Θα δοκιμάσω και με το όνομα και θα αναφέρω την κατάσταση. Σε ευχαριστώ!