Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2012, 20:26
Πάντα κάνουμε backup, πάντα υπαρχει μικρη πιθανότητα να πάει κάτι στραβά.
Αν και πιστεύω πως όλα θα πάνε ομαλά.
Αφού αποθηκεύσεις τα αρχεία σου, δοκίμασε την εντολή που αναφέρει:
Αν γίνουν όλα σωστά και χωρίς σφάλματα, θα χρειαστεί επανεκκίνηση μετά από αυτό:
Αν και πιστεύω πως όλα θα πάνε ομαλά.
Αφού αποθηκεύσεις τα αρχεία σου, δοκίμασε την εντολή που αναφέρει:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
do-release-upgrade
Αν γίνουν όλα σωστά και χωρίς σφάλματα, θα χρειαστεί επανεκκίνηση μετά από αυτό:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
reboot