Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2012, 20:26
από medigeek
Πάντα κάνουμε backup, πάντα υπαρχει μικρη πιθανότητα να πάει κάτι στραβά.
Αν και πιστεύω πως όλα θα πάνε ομαλά.

Αφού αποθηκεύσεις τα αρχεία σου, δοκίμασε την εντολή που αναφέρει:
Κώδικας: Επιλογή όλων
do-release-upgrade


Αν γίνουν όλα σωστά και χωρίς σφάλματα, θα χρειαστεί επανεκκίνηση μετά από αυτό:
Κώδικας: Επιλογή όλων
reboot