Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2012, 23:19
Ποια έκδοση Ubuntu χρησιμοποιείς;
1. Τυπικά δε χρειάζεται να κάνεις τέτοιες αλλαγές. Είναι apache το group για το Apache ή είναι nobody;
2. Αν έχεις 12.04.1, τότε υπάρχει κάτι που ονομάζεται juju που μπορεί να κάνεις τις δουλειές αρκετά πιο εύκολα.
1. Τυπικά δε χρειάζεται να κάνεις τέτοιες αλλαγές. Είναι apache το group για το Apache ή είναι nobody;
2. Αν έχεις 12.04.1, τότε υπάρχει κάτι που ονομάζεται juju που μπορεί να κάνεις τις δουλειές αρκετά πιο εύκολα.