Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2013, 15:50
Λοιπον...τελικα ενα συμβολο και εγω που δεν διαβασα/καταλαβα σωστα ηταν το λαθος. Το γραφω για οποιον αλλον το χρειαστει! Πρεπει μετα απο την εγατασταση των πακετων snmpd, snmp και του snmp-mibs-downloader να παμε στο etc/snmp/snmp.conf Και να βαλουμε το mibs: σε σχολιο...δηλαδη #mibs: ....και μετα ολα δουλευουν....Μου πηρε μια μερα να καταλαβω οτι αυτο εννοουσε οσο χαζο ακουγεται! Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!