Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2014, 17:10
από Learner
Είσαι σίγουρος ότι το μήνυμα που σου έχει σταλεί είναι από τον ISP και όχι κάποιο phising, scam, spam.. κλπ; το διαπίστωσες, επικοινώνησες μαζί τους, π.χ. τηλεφωνικά να σε διαβεβαιώσουν για την εγκυρότητα του e-mail;