Δημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2009, 15:49
από linuxman
th1519 έγραψε:Το δοκίμασα και έχω πρόβλημα .
Αν μοιράσω κάποιο φάκελο π.χ. bp01 στο χρήστη bp01 όλα καλά .
Δεν λειτουργεί η διαδικασία που μου αναφέρεις σχετικά με τη [Home}
Στο client εμφανίζει μήνυμα "Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση ......"

Εάν τα κεφάλαιά θα τα κάνεις μικρά γράμματα ?
Κάτι δεν πρόσεξες , ακόλουθα τα βήματα όπως είναι , το έχω κάνει με τα ίδια και έχω μοιράσει σε 29 Η/Υ ένα φάκελο το ίδιο με το ίδιο όνομα χρήστη και κωδικό που υπάρχει χρήστης στο Λίνουξ .