Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2009, 23:01
Αν θες ρίξε μια ματιά και στο tool "icmpush".
Δεν έχω ακούσει κάποιον να θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο και θα χαρώ και εγώ αν κάποια στιγμή μας πεις πως τα πήγες.
Δε θα ήταν πιο εύκολο πάντως να στέλνεις αυτές τις πληροφορίες over TCP/UDP;
Δεν έχω ακούσει κάποιον να θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο και θα χαρώ και εγώ αν κάποια στιγμή μας πεις πως τα πήγες.
Δε θα ήταν πιο εύκολο πάντως να στέλνεις αυτές τις πληροφορίες over TCP/UDP;