Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2009, 23:01
από grimm
Αν θες ρίξε μια ματιά και στο tool "icmpush".

Δεν έχω ακούσει κάποιον να θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο και θα χαρώ και εγώ αν κάποια στιγμή μας πεις πως τα πήγες.
Δε θα ήταν πιο εύκολο πάντως να στέλνεις αυτές τις πληροφορίες over TCP/UDP;