Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2009, 14:51
από kzlazy
Δεν έχω καταλάβει καλά τι ψάχνεις. Αναζητάς κατάλληλο λογισμικό ωστε να συγχρονίσεις-μεταφέρεις ρυθμίσεις δυο προγραμμάτων διαχείρισης αλληλογραφίας ή ζητάς λογισμικό για να συγχρονίσεις φακέλους ή/και versions συγκεκριμένων αρχείων (files) ;

Για το πρώτο σου έχει απαντηθεί νομίζω. Για εργαλεία συγχρονισμού έχει συζητηθεί το θέμα, τουλάχιστον και εδώ, όπου αναφέρονται μερικά χρησιμότατα εργαλεία πέραν του unison.

viewtopic.php?f=4&t=1912