Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2009, 23:17
από MakisM1
Στο http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=2583&p=24219#p24219 αναφερει:

έγραψε:αν πρόκειται για ολόκληρο partition θα το κάνετε μέσα από το sasmba (μενού> διαχειριστή συστήματος>samba>προσθήκη κοινού πόρου> και επιλέγετε το partition που θέλετε. τώρα θα πρέπει να κάνετε κάποιες ρυθμίσεις στο samba στο ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ> ΒΑΣΙΚΟ: βάζουμε το όνομα της ομάδας εργασίας π.χ home .


Υποθετω οτι το sasmba ειναι απλο πληκτρολογικο λαθος και αναφερεται στο samba

To Jaunty μου ειναι στα Αγγλικα και το μεταφραζω:

System>Samba>Addition of resources η κατι τετοιο τελος παντων.

Το Μενου System σε μενα δεν εχει επιλογη Samba (αν και νομιζω οτι θυμαμαι στο laptop που πεθανε, ειχα κανει εγκατασταση Samba και ειχε, τι να σου πω, ενα μυαλο κι αυτο μεταχειρισμενο...).

Ξερει κανεις τπτ?

Ευχαριστω

Φιλικα

ΜακηςΜ