Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 20:04
Nice.
Ειναι η πρωτη εκδοση που εχει αλλο window border ως default ; (θυμαμαι ενα με γραμμες)
Ο Dolphin εχει ξεφυγει.
Edit (μετα απο visual guide) : το KDE εχει ξεφυγει.
Ειναι η πρωτη εκδοση που εχει αλλο window border ως default ; (θυμαμαι ενα με γραμμες)
Ο Dolphin εχει ξεφυγει.
Edit (μετα απο visual guide) : το KDE εχει ξεφυγει.