Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 20:04
από mrjack
Nice.

Ειναι η πρωτη εκδοση που εχει αλλο window border ως default ; (θυμαμαι ενα με γραμμες)

Ο Dolphin εχει ξεφυγει.
Edit (μετα απο visual guide) : το KDE εχει ξεφυγει.