Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2010, 01:33
από tolis_01
Tolis626 έγραψε:Εδώ και καιρό μου έχει καρφωθεί μια ιδέα στο μυαλό παιδιά...Η Apple τι το ιδιαίτερο έκανε?Πήρε ένα πυρήνα UNIX,τον προσάρμοσε και τον βελτιστοποίησε για το hardware της!Δεν μπορεί λοιπόν μία άλλη μεγάλη εταιρεία υπολογιστών(π.χ. ΗΡ,Acer κλπ) να κάνει το ίδιο με το Linuxάκι μας?Να κάνει μια καινούρια διανομή ή να τροποποιήσει μια ήδη υπάρχουσα έτσι ώστε να είναι βελτιστοποιημένο για μια σειρά υπολογιστών που θα το "φοράει"?Απλά μια σκέψη μου! :shifty:


Θα ήθελες ένα proprietary linux δεμένο με το hardware; Εγώ πάντως δεν θα το αγόραζα ούτε με σφαίρες (όπως δεν θα αγόραζα και mac).