Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2010, 16:05
το να κατσουμε να συγκρινουμε ποιο ειναι το καλυτερο ειναι ματεος κοπος. ο καθενας προσωπικα εχει τους δικουστου λογους και ειναι παντοτε σεβαστοι. το να γεμιζουμε posts και να μαλονουμε δεν οδηγει πουθενα.
αποψη μου ειναι οτι δεν με κανουν τα mac. τα εχω δουλεψει αρκετα και μπορω να πω πως τα βρηκα αρκετα ευκολα (
)
Off topic:
καλα για σενα ενα arch
@panagiotis
το καλασικο πηγαινε μονο στον γραφιστα
αποψη μου ειναι οτι δεν με κανουν τα mac. τα εχω δουλεψει αρκετα και μπορω να πω πως τα βρηκα αρκετα ευκολα (
Off topic:
vagrale13 έγραψε:skoliX έγραψε:ψαγμενος η καποιος πληροφορικος: ubuntu
κτλ...
(πρεπει να ειπαμε αυτα ε;)
Δηλαδη εγω που δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια, να αλλαξω λειτουργικο?![]()
καλα για σενα ενα arch
@panagiotis
το καλασικο πηγαινε μονο στον γραφιστα