Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2010, 21:46
από Apopas
ubuntunoid έγραψε:Γιατί δεν βάζει blender;;; ή έστω maya που τρέχει και σε mac και σε linux παρά αγόρασε pc με παράθυρα. Από απλή περιέργεια ρωτάω.

Αναγκάζεται να τρέχει 3DS Max επειδή αυτό χρησιμοποιεί η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται.