Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2010, 09:01
dtrzG έγραψε:Εεεε δεν ειναι δικαιο ! Δεν προλαβα να δω το βιντεο !!![]()
Θα σου τ στείλω με πμ, και είναι φωτό όχι βίντεο
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
dtrzG έγραψε:Εεεε δεν ειναι δικαιο ! Δεν προλαβα να δω το βιντεο !!![]()