Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2010, 09:01
από xaris2335
dtrzG έγραψε:Εεεε δεν ειναι δικαιο ! Δεν προλαβα να δω το βιντεο !! :cry: :cry:

Θα σου τ στείλω με πμ, και είναι φωτό όχι βίντεο :thumbup: :lol: :lol: :D