Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2010, 11:33
Chrome γιατί ο μινιμαλισμός είναι και αυτός design, τόσο σε windows όσο και στο ubuntu μου
. Μια φορά προσπάθησα safari... ρε παιδιά δεν είδα πουθενά κάτι που να έχει σχέση με καλό design.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/