Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2010, 12:24
από monkgr
Off topic:
@vargale13

Ἴσως ἂν βάζαμε τέτοια σηματάκια
vagrale13 έγραψε:ε Εικόνα
γιὰ νὰ ἐπισημαίνουμε τὸ κατάλληλο ἢ ὄχι τοῦ περιεχομένου τῶν δημοσιεύσεών μας; Ἔτσι θὰ μπορούσαμε, μάλιστα, νὰ ἔχουμε καὶ ὑποκατηγορίες (π.χ. Κατάλληλο ἀπὸ 13 ἐτῶν καὶ πάνω, ἀπαραίτητη ἡ γονικὴ συναίνεση(!) κ.λπ.). ;)
Ἂν τὸ περιεχόμενο τοῦ ἐπίμαχου post ἦταν αὐτὸ ποὺ μᾶς βγάζει ὁ Γούγλης μὲ ἀναζήτηση σὲ women browser, τί νὰ πῶ! Ὑπάρχουν 13χρονοι ποὺ δὲν ἔχουν δεῖ ΤΟΣΟ... τολμηρὲς φωτογραφίες, ὥστε νὰ χρειάζεται νὰ τοὺς προστατεύουμε;