Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2010, 15:08
Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:Ε μετά απ' αυτό νομίζω πως δεν τίθεται θέμα...internet explorer 8 ! ... ή μάλλον 6 για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ξανά τα κυριακάτικα απογεύματα μας με format & install όπως παλιά!
Άτιμο linux που μας άλλαξες τις συνήθειες χρόνων!
Επιστροφή στις ρίζες τώρα!
sokoban4ever έγραψε:@Γιώργος Φιωτάκης
και όχι μόνο το format αυτό καθεαυτό αλλά
μετά να κάθεσαι και να κοιτάς ώρες αμέτρητες ... να εγκατασταθούν διάφορα προγράμματα
click next τσιγάρο click next φραπές click next waiting .... ούφφ![]()
και μετά να ανακαλύπτεις και άλλα freeware και δώστου click next κλπ
download.cnet.com και freewarefiles.com και φυσικά το filehippo.com
![]()
![]()
επειδη σας επιασε μελανχολια... και για να μην σας βλεπω να στεναχωριεστε... [link http://support.microsoft.com/kb/314458 /link] ,,