Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2010, 02:28
emmsarris έγραψε:Και το gnome.gr και το planet.gnome.gr ο firefox μου τα έχει σημάνει ως κακόβουλα. Ξέρει κανείς γιατί? Οι διαχειριστές το γνωρίζουν?
Και σε εμενα αυτο λεει.
http://safebrowsing.clients.google.com/ ... .gnome.gr/