Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2010, 12:23
Pidgin και amsn.
Το πρώτο για τα πολλά προτόκολα και την απλότητα και το άλλο για την cam.
Το πρώτο για τα πολλά προτόκολα και την απλότητα και το άλλο για την cam.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/