Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2010, 23:58
από emmsarris
Να προσθέσω άλλον ένα: Η διαχείριση των επαφών του κινητού τηλεφώνου...

Διόρθωση: Δεν είχα δει ότι ήταν η 2ηο δημοσίευση του θέματος....