Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2010, 15:42
Βρήκα κάτι οδηγείες για να μπορέσει να γίνει χωρίς virtual box αλλα τώρα είμαι στη δουλειά.
Το βραδάκι θα τα μεταφράσω και θα ξεκινήσω την προσπάθεια μπας και βρεθεί λύση,ίσως χρησιμεύσει και σε άλλους.
Το βραδάκι θα τα μεταφράσω και θα ξεκινήσω την προσπάθεια μπας και βρεθεί λύση,ίσως χρησιμεύσει και σε άλλους.