Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2010, 15:42
από Net
Βρήκα κάτι οδηγείες για να μπορέσει να γίνει χωρίς virtual box αλλα τώρα είμαι στη δουλειά.
Το βραδάκι θα τα μεταφράσω και θα ξεκινήσω την προσπάθεια μπας και βρεθεί λύση,ίσως χρησιμεύσει και σε άλλους.