Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2010, 09:30
Το θέμα είναι τι βολεύει τον καθέναν. Δοκίμαζω και αποφασίζω ότι με βολεύει το τάδε. Το θέμα είναι ότι όλα μια χαρά στο linux όμως υπάρχουν τα αντίστοιχα επαγκελματικά προγράμματα που να κάνουν τουλάχιστον την ίδια αν όχι ανώτερη δουλειά (Δεν το έχω ψάξει)...? (PhotoShop) Αν ναι... τότε με την μία linux αφού τα παίρνω και τα προσαρμόζω όπως θέλω και το διασκεδάζω και από παω...!