Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2010, 14:00
από KeRber0s
Είσαι ένας επαγγελματία που θα πεί έχεις μια επιχείρηση (μικρή μεγάλη δεν έχει και τόσο νόημα). Έχεις κάποιες επιλογές και βλέπεις ότι με το τάδε λειτουργικό αποδίδεις σωστά και το μέγιστο δυνατό, άρα επιλέγεις αυτό. Τώρα για προσωπική χρήση ναι.. επιλέγεις "το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών".
Αν για την δουλειά μου θέλω photoshop ή Autocad όποσδήποτε θα βάλω και το αντίστοιχο λειτουργικό.

Το θέμα της παραμετροποίησης είναι πολύ συμαντικό γιατί το κάνω όπως θέλω... Έβαλα Ubuntu αν δεν με ευχαριστούσαν δεν θα τα έβαζα... Τόσο σε θέμα εμφάνισης όσο και σε θέμα λογισμικού... Γιατί να χρησιμοποιήσω κάτι το οποίο δεν το θέλω... Οπότε ο μόνος λόγος που χρησιμοποιώ linux είναι ότι ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ... Όχι επειδή είναι τσάμπα...

Αν γινόταν το ανάποδο δηλ. τα windows (ίδια και απαράλαχτα) ήταν ΕΛΛΑΚ ενώ το linux ήταν κλειστού κώδικα (επίσης ίδια και απαράλαχτα) εσύ τι θα επέλεγες..? Εγώ πάντος linux γιατί αυτά είναι που με ικανοποιούν...!

EDIT:
Όταν λέω τι σε βολεύει εννοώ τόσο από υποτήριξη (κοινότητα και άλλα) όσο και από θέμα τεχνολογικής υπεροχής.