Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2010, 19:25
razor έγραψε:..................................... Δεν ξέρω και γω πόσες φορές χρειάστηκε να καταφύγω σε "σπασμένα" προγράμματα που κατέβασα από σελίδες του ιντερνετ, πόσα crack, κωδικούς και δε συμμαζεύεται........................................ Όμως, από τη στιγμή που ο χρηστης του linux δεν είναι αναγκασμένος να περιπλανιέται σαν νομάς από δω και απο κει για να βρει "σπασμένα" προγράμματα, cracks, serials και τα ρέστα...........................
Όταν λες "χρειάστηκε" και "αναγκασμένος" τι εννοείς; Σου βάλαν το πιστόλι στον κρόταφο κι έτσι;