Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2010, 22:18
από mangelasakis
οπως και να έχει ο τίτλος είναι εντελως άκυρος και είναι ψευδής και ανακριβής... Εντάξει κανείς δεν λέει ότι το linux είναι άτρωτο αλλά είναι και ψέμα να λέμε ότι το linux δεν είναι ασφαλές όπως λέει ο τίτλος... Αντιθέτως είναι το πιο ασφαλές λειτουργικό που υπάρχει... για αυτό καλό θα είναι να αλλάξει ο τίτλος ... Και αν θέλει κάποιος να δυσφιμήσει το linux με ανακρίβιες και παραπληροφόρηση μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τον εγωισμό του και τον εγωισμο όσων υποστηρίζουν τα παραθύρια τότε να το κάνει σε φόρουμ των windows και όχι σε φόρουμ του linux... και αν δεν θέλει να το κάνει ο δημιουργός του θέματος ας το κάνει κάποιος admin...