Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2010, 16:49
από nikosal
Χεχε, πάντως και εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τα περί ταχύτητας και αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας γράψει. Κάποια στιγμή είχα κάνει κάτι μετρήσεις, και δεν είχα διαπιστώσει να είναι πιο γρήγορος ο chrome από τον firefox. Κατά τα άλλα, νομίζω και εγώ ότι ο ΦΦ είναι επαρκώς γρήγορος για τα δεδομένα... του ματιού μου.