Δημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2010, 13:25
Παιδια θα σας πω, λιπων παιδια τα windows vista ειναι original τι λεμε τωρα!! και απλα εγω κατευασα ενα .. .. .setup αρχειο και το εκανα install και κανονικότατα εγινε η εγκατασταση και μετα παιζανε κανονικα ολλα και το ubuntu και τα vista ολα οκ εως εδω.Μεχρι που τα windows vista εκαναν οπως παντα ενημερωση για καπια εγκατασταση τον windows οκκκκ,
μετα κανει επανακκινηση τον windows μετα ακουστε να γελάσετε παει να κανει φορτωση και μου εκανε "συνεχεια" επανακκινησης, μετα λεω κατσε να μπω απο το linux ε παω να μπω και μου λεει καπιο αρχειο εχει καταστραφεί ελεος.
εγω δεν λεω οτι το linux ειναι κακα απλα εγκαταστάθηκαν πάνω στα windows και να γιατι έγιναν ολα αυτα.
Εμενα μου ειπαν οτι το linux ειναι καλα και fast και κατι αλλα,αλα κανεις δεν μου ειπαι οτι θα μου bipppppppp τα vista.
μετα κανει επανακκινηση τον windows μετα ακουστε να γελάσετε παει να κανει φορτωση και μου εκανε "συνεχεια" επανακκινησης, μετα λεω κατσε να μπω απο το linux ε παω να μπω και μου λεει καπιο αρχειο εχει καταστραφεί ελεος.
εγω δεν λεω οτι το linux ειναι κακα απλα εγκαταστάθηκαν πάνω στα windows και να γιατι έγιναν ολα αυτα.
Εμενα μου ειπαν οτι το linux ειναι καλα και fast και κατι αλλα,αλα κανεις δεν μου ειπαι οτι θα μου bipppppppp τα vista.