Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2010, 14:56
από jim137
1 έχεις dvd vista?
2 έχεις livecd Ubuntu?
3 έχεις ξανά δοκιμάσει επισκευή των παραθύρων?
4έχεις κάποιο εξωτερικό μέσο αποθήκευσης?
προσπάθησε να απαντήσεις όσο ποίο αναλυτικά γίνετε γιά να καταλάβουμε και να σε βοηθήσουμε!