Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 23:56
από emmsarris
Το "περίεργο" είναι ότι αυτή τη στιγμή, από τους φυλλομετρητές που προσφέρονται στο ubuntu, μόνο ο opera υποστηρίζει vp8! Δεν είναι αξιοπερίεργο, που ο κλειστός opera είναι ο μόνος που υποστηρίζει το ανοικτό vp8? (όχι ότι υπάρχει και η πληθώρα των βίντεο που δε μπορώ να δω..)