Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2008, 13:57
kriti έγραψε:Ποσοι ξερουν ολες τις free εναλακτικες νομιζετε γιαυτο επιμενω δεν ειναι κλεφτες ανενημερωτοι ειναι
Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν... Απλώς έχουν μάθει να έχουν τα καλύτερα προγράμματα του είδους, αφού έτσι κι αλλιώς μπορούν να τα έχουν τσάμπα, αντί να κοιτάξουν εναλλακτικές λύσεις. Είναι θέμα νοοτροπίας και όχι ενημέρωσης.
kriti έγραψε:Εγω δεν ξαναγραφω στο θεμα κατι αλλο δεν αντεχω τον τροπο διατυπωσης καποιων που με υφος εισαγγελεα απαντουν στους υπολοιπους ,αντεχω τον διαλογο αλλα με ευγενεια στους αλλους ακομα και αν διαφωνουμε καθετα που νομιζουμε οτι αγγιζει βασικες αξιες μας .
Εδώ νομίζω ότι είσαι υπερβολικός... Κανένας δεν το έπαιξε εισαγγελέας και κανείς δεν ήταν αγενής. Απλώς η κουβέντα ανακυκλώνεται και λέμε τα ίδια και τα ίδια... Και το ότι επιμένω τόσο πολύ στο να απαντάω, σε σημείο να κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφικός είναι ότι δεν θέλω σε αυτό το forum να περνούν αυτές οι αντιλήψεις, αυτές οι απόψεις και αυτά τα επιχειρήματα περί "δικαιολογημένης πειρατίας" που έχουν ειπωθεί από αρκετούς σε αυτό το threat.