Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2008, 18:21
simosx έγραψε:Συμφωνώ με την γενική άποψή σου, ωστόσο ο τρόπος που τη διατυπώνεις στις παραπάνω τρεις προτάσεις πολώνει τη συζήτηση.
Δεν ξέρω αν έχεις δει το saga που διαδραματίζεται στο http://simos.info/blog/archives/767
Εκεί κάνω κριτική στις πολωτικές συμπεριφορές από άτομα που κινούνται γύρω από το hellug.
Θα ήθελα να δεις την αντιμετώπιση μου στις πολωτικές τους ενέργειες.
Ως κοινότητα ελεύθερου λογισμικού έχουμε πολύ καλά επιχειρήματα, πρέπει να μάθουμε να τα διατυπώνουμε με ικανοποιητικό τρόπο όταν έχουμε άτομα που διαφωνούν. Το κριτήριο για το αν έχουμε κάνει καλή δουλειά είναι στο αν κάνουμε τα άτομα που έχουν διαφορετική άποψη από εμάς να υιοθετήσουν τουλάχιστον ένα μέρος της άποψή μας.
Το φοβόμουν αυτό ότι στο τέλος θα χαρακτηριστώ γραφικός στο να εμμένω συνεχώς στις απόψεις μου...
Και ο λόγος ήταν ότι δεν ήθελα σε αυτό το forum να μείνουν οι απόψεις που είχαν εκφραστεί περί "ιδεολογικής πειρατίας". Εάν ήταν σε οποιοδήποτε άλλο forum δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ. Αλλά στο δικό μας με ενοχλεί αυτή η άποψη που έχουν μερικοί.
Τέλος πάντων, δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό το θέμα. Ότι είχα να πω, το είπα. Από κει και πέρα ας πιστεύει ο καθένας ότι θέλει...