Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2010, 19:23
από monkgr
Μόλις τὸ δοκίμασα σὲ VirtualBox καὶ μπορῶ νὰ σοῦ πῶ ὅτι ἐντυπωσιάστηκα :thumbup: :clap: :thumbup: . Δὲν ξέρω ἂν σοῦ λέει κάτι ἡ ἀπόφασή μου νὰ δώσω μὲ τὴ διανομή σου μιὰ δεύτερη ζωὴ στὸ παλιό μου laptop - ἀμφιταλαντευόμουν ἀνάμεσα σὲ puppel καὶ lubuntu, μέχρι σήμερα ποὺ κατέληξα στὸ Elemental. Μόνο πού...
Τὸ live CD τοῦ Elemental (δηλαδὴ τὸ iso file του) εἶναι κάτι παραπάνω ἀπὸ 900 ΜΒ, δηλαδὴ δὲν θὰ μοῦ χωρέσει σὲ CD, τὸ δὲ πανάρχαιο μηχάνημά μου δυστυχῶς δὲν παίρνει DVD :cry: οὔτε κάνει ἐκκίνηση ἀπὸ usb :problem: .
Μᾶλλον θὰ χρειαστεῖ νὰ κάνω remastering καὶ ὁ Αὔγουστος δὲν εἶναι ἡ καταλληλότερη περίοδος γιὰ κόπους, ἐκτὸς κι ἂν ἔχεις καμμιὰ καλύτερη ἰδέα.
Σὲ κάθε περίπτωση, τὰ μπράβο εἶναι λίγα... :bow: