Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2008, 10:34
από align
δικαιολογημενη ξεδικαιολογημενη,ειναι παρανομη με σοβαρα προστιμα,οποτε οποιος το κανει αναλαμβανει και το σχετικο ρισκο.
εντυπωση μου εκανε παντως να κυκλοφορουν τοσο φθηνα προγραμματα σα το photoshop στο νετ,γενικα θεωρω ρισκο τετοιες συναλλαγες ,αφου μπορει ευκολα να σε κοροιδεψουν η να σου πουλησουν κατι που δεν ανταποκρινεται σε αυτο που λενε.