Δημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2010, 12:38
από preskos7
hlias έγραψε:@preskos7 Όσο αφορά το antivirus, ο φίλος μας λέει ότι προσπάθησε να συνδεθεί και με iPod...


Ειναι ενα φαινομενο που το παθαινω και εγω με το iphone. Πολλες φορες δεν συνδεεται και αναγκαζομαι να κανω reset στα δικτυα ( αυτο συμβαινει οταν εχεις αποθηκευσει πολλα ασυρματα στο κινητο ) :)