Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2010, 00:30
από linuxman
valeria έγραψε:έχετε κάποια τοποθέτηση επί του θέματος :ugeek:

Που το έχουν και πόσο κάνει , υπάρχει εδώ ?
Δώσε λίνκ .
Απλά μην σε ενθουσιάζει και πολύ και HTC + Android έχει άλλα προδιαγραφές στις Λειτουργικό σύστημα να το συνδέσεις με Η/Υ μάντεψε τι έχει ?