Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2010, 16:50
pulsar έγραψε:
Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...
σε Virtual machine ή στο live cd?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
pulsar έγραψε:
Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...