Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2010, 16:50
από testz0r
pulsar έγραψε:
Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...


σε Virtual machine ή στο live cd?