Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2010, 15:31
Έχοντας εμπειρία από το εξωτερικό, έχω να πω ότι στο θέμα Internet ήμαστε πολύ πισω. Τώρα όσον αφορά τους παροχούς Internet, η ποιότητα εξαρτάται κατά πολύ από την περιοχή που βρίσκεσαι, οπότε δεν μπορείς να βγάλεις γενικά συμπεράσματα. Η Cyta για παράδειγμα, στην περιοχή μου (Μακεδονία) είναι πολύ καλή. Όταν βρισκόμουν στην Κρήτη, ο φίλος μου που είχε δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος.