Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2010, 15:32
από RideR
Ωραία γλώσσα για μένα είναι η java(και χρήσιμη πιστεύω) αλλά δύσκολη(σαν αντικειμενοστραφής).Κατά την γνώμη μου η java σου δίνει αρκετές δυνατότητες,είναι αρκετά διάσημη και ο compiler της σε <<βοηθάει>> λίγο περισσότερο απ' ότι σε άλλες γλώσσες(π.χ:αν δεσμεύσεις μνήμη στην C++ μετά πρέπει να διαγράψεις και τον χώρο που κράτησες ενώ στην java αυτό γίνεται αυτόματα αν δεν κάνω λάθος :problem: ).Τώρα όσον αφορά βιβλίο πιστεύω ψάχνοντας στο google θα βρεις αρκετά καλά tutorials...

Off topic:
Και μια συμβουλή:Σε παρακαλώ σβήσε το ";",δηλαδή την δεύτερη δημοσίευσή σου!!Έχε λίγη υπομονή και κάποιος θα σου απαντήσει σήμερα,αύριο...