Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 15:14
Ευχαριστώ medigeek, δεν το είχα προσέξει αυτό. Αλλά αναφέρομαι σε πρόγραμμα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας (Wind, Vodafone, Cosmote) και ποιο βολεύει περισσότερο για αυτές τις λίγες μέρες.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/