Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 15:47
Το φτηνοτερο! Η μαλλον το φτηνοτερο για τις απαιτησεις σου...Babis_ECE έγραψε:Ευχαριστώ medigeek, δεν το είχα προσέξει αυτό. Αλλά αναφέρομαι σε πρόγραμμα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας (Wind, Vodafone, Cosmote) και ποιο βολεύει περισσότερο για αυτές τις λίγες μέρες.
Εγω για 3-4 χρονια πληρωνα 30€ το μηνα για 5Gb. Το καλοκαιρι, κοιταξα αυτα τα on-the-go για 3 βδομαδες χρηση και δεν με συνεφερε. Κρατησα το συνδρομητικο (και το ακριβοπληρωσα οταν ο μειραξ κατεβασε 110 GB σ'αυτη την περιοδο) και μετα ακυρωσα και το συνδρομητικο.
Κοιταξε ποιο on-the-go βολευει...
Φιλικα
ΜακηςΜ