Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 22:21
από bendersteed
Ε αυτό μπορείς να το αλλάξεις.
Είναι πολύ εύκολο να παραμετροποιήσεις το kde και να το προσαρμόσεις ακριβώς στις ανάγκες σου και στο γούστο σου.
Γενικά το pc-linux os είναι από τις πιο εύχρηστες διανομές και είναι και αρκετά γρήγορη, λόγω και του πυρήνα που χρησιμοποιεί, που έχει ένα patch που βελτιώνει την απόδοση σε desktops.
Αν σε ενδιαφέρει να δεις το kde, είναι μια καλή πρόταση.