Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2010, 14:11
Παιδιά μάλλον στην Wind καταλήγω τελικά, που έχει κι ένας φίλος. 35 ευρώ με USB Stick Huawei και 12GB για 7 μέρες, και οι επόμενες 7 μέρες κοστίζουν 14 ευρώ. (ανανέωση με κάρτα, σαν καρτοκινητό).
Ελπίζω να αναγνωριστεί αυτόματα το USB της Huawei.
Το θέμα είναι να δω πώς θα το ρυθμίσουμε μέσω του Network Manager, μιας και απ' ότι έμαθα στα Windows έχει εφαρμογή (.exe) που το ρυθμίζει αυτόματα.
Ελπίζω να αναγνωριστεί αυτόματα το USB της Huawei.
Το θέμα είναι να δω πώς θα το ρυθμίσουμε μέσω του Network Manager, μιας και απ' ότι έμαθα στα Windows έχει εφαρμογή (.exe) που το ρυθμίζει αυτόματα.