Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 15:09
από s.dalas
Μπορείς να δεις κάτω απο το avatar μου ;) ;)

Αν και μέχρι στιγμής όπως έχω ξαναπεί, μόνο στην περιοχή του Ζωγράφου δουλεύουν εντατικά για να ξεκινήσουν πιλοτικά οι οπτικες.