Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 15:09
Μπορείς να δεις κάτω απο το avatar μου
Αν και μέχρι στιγμής όπως έχω ξαναπεί, μόνο στην περιοχή του Ζωγράφου δουλεύουν εντατικά για να ξεκινήσουν πιλοτικά οι οπτικες.
Αν και μέχρι στιγμής όπως έχω ξαναπεί, μόνο στην περιοχή του Ζωγράφου δουλεύουν εντατικά για να ξεκινήσουν πιλοτικά οι οπτικες.