Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 17:52
από kikirikou
Off topic:
simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δυστυχώς η canonical μοιάζει να πειραματίζεται με την υπομονή των ubuntusers. :wtf: Αν αυτά που διαβάζω για την 11.04 επιβεβαιωθούν πλήρως(π.χ. αντικατάσταση του gnome :thumbdown: ) μπορεί να κερδίσουμε από νέους χρήστες που θα ενθουσιαστούν από τη νέα εμφάνιση, αλλά θα χάσουμε από παλιούς που έχουν συνηθίσει στο gnome και ξερό ψωμί... Και η απώλεια θα είναι μεγαλύτερη αφού οι παλιοί είναι αυτοί που πλησιάζουν και καινούριους στο linux