Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2011, 01:37
από matthew
Πάντως τώρα με την κρίση είναι ευκαιρία να βάλουμε Linux στα κομπιούτερ του δημόσιου τομέα. Είναι πολλοί υπολογιστές & θα γλυτώσουμε εκατομμύρια ευρώ από άδειες χρήσης, προγράμματα κλπ. Αλλά δεν πρόκειται να βάλουν γιατί δεν παίζουν μίζες στο Linux & αφού δεν εχουν να κερδίσουν κάτι από αυτό δεν θα ασχοληθούν.